środa, 7 sierpnia 2013

Poproszę o (filtry) dowody!

Wielu moich znajomych twierdzi, że jakość wody w ich mieszkaniach nie spełnia określonych norm. Ja nigdy wcześniej nie zwracałem na wodę w domu wystarczająco dużej uwagi. Było dla mnie jasne, że miałem twardą wodę - na armaturze był kamień, a w czajniku osad. Przywykłem do tego. Zmieniłem zdanie po tym jak odbyłem rozmowę ze specjalistami od uzdatniania wody.
Kontakt do nich znalazłem na stronie http://www.klarsan.pl/kontakt. Doznałem szoku gdy odkryłem, że parametry wody mogą odbijać się na smaku jedzenia czy stanie skóry oraz włosów.


Na stronie producenta pod adresem http://www.uzdatnianie.pro/uzdatnianie-wody/ dowiedziałem się, że idealnym rozwiązaniem dla mnie będzie instalacja filtra centralnego, który zmiękczy wodę kompleksowo w moim domu.

Założenie zmiękczacza nie było łatwe. Z perspektywy czasu żałuję, że nie zleciłem tej czynności firmie, u której kupiłem filtr. Oszczędność była nieproporcjonalna do ilości stresu i nerwów, które mnie spotkały w czasie montażu. Po stoczonym boju doprowadziłem instalację do ładu i składu. Teraz pije nie tylko smaczniejsze napoje (kawa, herbata), ale także czuje, że moja skóra jest w lepszej kondycji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz